luni, 3 februarie 2014

Teapa la Supermarket

    Astazi ca de multe ori in ultimul timp m-am dus la un supermarket din oras sa fac diverse cumparaturi pentru casa.M-am dus in special pentru un produs aflat la OFERTA, in ultimul timp vanez aceste asa zise oferte, deh traim vremuri grele.Dar si azi ca de foarte multe ori mi-am luat teapa.
    CUM?
Produsul cautat de mine lipsea din raft.Am vorbit cu un angajat din supermarket, intrebandu-l de acel produs.In primul rand bineinteles ca tipul habar nu avea, deh, nu era raionul lui, asta e primul raspuns care il primesc de obicei.In al doilea rand intreband pe altcineva care avea habar de acel produs, mi- a dat cel de al doilea raspuns, pe care deja il stiam; ne pare rau acest produs sa terminat fiind in OFERTA, in limita stocului disponibil.
    Recunosc nu am fost la supermarket la ora deschideri, ci la vreo doua ore dupa,dar sa nu mai gasesc nici dupa doua ore, in ideea ca oferta era una SAPTAMANALA, am ajuns sa ma intreb tot mai des daca nu aceste asa zice PRODUSE LA OFERTA nu sunt puse in magazine doar pentru a ne PROSTI  sa intram in supermarket.Si daca tot am intrat, chiar daca nu am gasit ce ne-a interesat hai sa cumparam totusi ceva. Sunt mai mult ca sigur ca aceasta tactica folosita de supermarker nu e tocmai legala.
   Imi aduc aminte asta toamna de o astfel de PROSTEALA,cand chiar daca am fost la prima ora in prima zi de oferta produsul fiind FASOLE, stocul pentru aceasta oferta fiind un saculet de 10kg.
Asadar aceste OFERTE sint facute sa te bage in magazin si sa iti ia bani cam cu japca.Bineinteles ca odata intrat in magazin cumperi macar cele necesare zilnice daca tot esti acolo, produse pe care ai fi preferat sa le iei din alta parte.




Cine se scoala de dimineata cade singur in ea.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu