vineri, 22 august 2014

Ce poti face in timpul Reclamelor TV???

De ceva zile mi-am propus sa vad ca pot face, sau nu, in timpul reclamelor difuzate in timpul unui film, show,meci sau orice alta emisiune TV.
 Am fost uimit cate se pot face, nu stiu daca timpul alocat reclamelor e mereu acelasi, asta nu am cronometrat, dar de acum statul la TV o sa fie mai funny.
De cele mai multe ori in timpul reclamelor pun mana pe telecomanda si schimb canalul, probabil ca multa lume face asta. Dar de cele mai multe ori si pe celelale canale TV sunt tot reclame. De cateva ori, in acelasi timp pe doua canale TV era aceasi reclama, uneori decalata doar de o secunda, WOWWW, cata precizie si cati bani platiti pentru asta ;)
Revin la ce pot face si ce nu pot face in timpul alocat reclamelor, da stiu la TVR nu sunt reclame. De mult nu mai urmaresc programele TVR :(.

1.Pot merge la WC sa fac un pipi, dar asta cred ca o facem toti :))))) de mult.
2.Nu pot merge la WC si sa fac NR.2( treaba mare) am o carticica cu Sudoku si unele sunt chiar grele :))))))
3.Pot sa ma barberesc  fara grija ca as putea sa ma tai, este timp sa ma spal si pe dinti.
4.Nu pot face dus, aici cred ca daca as iesi ud as putea sa ma incadrez in timpul alocat reclamelor.
5.Imi pot face un sandwich si o punga de popcorn la microunde. O sa incerc sa vad daca reusesc sa imi fac o omleta, sunt fanul numarul 1 al omletelor de orice fel.
6.Nu pot da cu aspiratorul in toata casa, am doar 2 camere, dar imi place sa fie luna si bec.
7.Pot fugii pana la ABC-ul de la colt sa i-au niste bere, am facut asta aseara, uitasem ca e seara de meci.
8.Nu pot vorbii cu mama la telefon, e olteanca si vorbeste mult. :))))))))))))
9.Pot schimba lenjeria de pat, desi am un pat super mare( 2m*2m) si ma chinui un pic cu salteaua ma incadrez cu toate, saltea, perini si pilote. ;)
10.Desi fac curatenie in biblioraftul cu facturi o data la 6luni, alaltaieri nu am reusit sa termin aranjatul lor in timpul reclamelor, atat de multe s-au adunat.
11.Nu pot alimenta masina, stau la 400m de 3 statii PECO si nu am reusit. Au astia o sictireala si o lentoare in ei, de mori, poti fi singur ca tot pierzi timpul.
12.Pot citi un capitol dintr-o carte, nu am mai citit de mult, dar mi-a placut. Probabil o sa termin cartea in acest weekend.
13.Nu pot intinde hainele la uscat in spatele blocului, tot timpul apare un vecin, o vecina sa imi povesteasca ce a facut sau vazut in ultimul timp. :))))))))))
14.Pot curata si reincarca imprimanta, recunosc,m-am cam murdarit de tus, dar am reusit la limita.
Cam asta e cea ce am reusit, pana acum. Daca imi m-ai trece ceva prin cap o sa incerc si altceva.

Ce sa fac daca am mult timp liber si ma plictisesc, inca e vacanta, iar juniorul e la bunici. Toate astea o sa se schimbe din septembrie, am vazut programa scolara la matematica si sunt ingrozit. :(

2 comentarii :