joi, 27 noiembrie 2014

MINIONS - Tare dragi mi-s galbejiti astia

Cele doua filme Despicable Me sunt dupa mine cele mai tari filme de animatie, din ultima vreme. Cand am citit ca in 2015 apare unu film exclusiv cu Minions, m-am bucurat ca un copil mic.
Chiar mi-am cumparat doua jucarele cu ei, bine la lume am zis ca sunt pentru fiu-meo, haha am mintit, sunt pentru mine. Bine,bine si lui ii plac si se joaca cu ei. :))
O prietena draga, a gasit la Londra un magazin doar cu produse Minions, de la jucarii la haine, de la rechizite la dulciuri, totul e in galben Minion, daca vine acasa de sarbatori fara niste Minion stuff a incurcat-o. :)))

Internetul e plin de filmulete cu ei, se pare ca nu doar eu ii indragesc. Iar pentru ca sper ca sunt multi ca mine, da sunt un copil mare, foarte mare, sper sa va amuze si pe voi acest minicolind marca Minions. :)))


Dracii astia haiosi au furat startul si ne incanta cu acest cantecel. Daca l-as intalni pe creatorul lor, in mod sigur, i-as da o bere. :))))
Prefer oricand sa revad un film cu ei decat sa urmaresc mizerii marca Maruta, Gherghe sau Capatos.
Azi maine vine Mos Nicolae si trebuie sa cumparam jucarii, copiilor nostri.

2 comentarii :