duminică, 2 noiembrie 2014

Romane, mergi la vot!

Ai votat??
DA??
 Foarte bine, bravo tie, ai facut un lucru normal, un lucru bun pentru tine si pentru viitorul copiilor nostri.
NU??
Esti un prost, un prost cu ciucuri, un cretin care merita sa ajunga asistat social sau sclav prin Europa. Pai daca nu ai tu 5 minute sa mergi la vot, ca doar nu mergi la coasa sau la sapa, atunci esti ultima panarama de om, un loser care s-a invata doar sa se planga si s-a stea cu mana intinsa. Un nimeni obosit  care in veci nu va face ceva pentru altcineva.
Nu te taie nimeni, bai imbecilule daca mergi la vot.
Da stiu, din toti astia 14 candidati, nu merita nici unul sa fie presedinte, iar suntem obligati sa alegem rau cel mai mic, dar macar sti ca TU, ti-ai facut datoria morala de cetatean si asa nu ti-au mai ramas multe drepturi in tara asta. Legile sunt pentru ei, ei fac combinatile de unde isi trag comisioane si bani garla, dar macar tu sa stai drept si sa spui: '' EU AM VOTAT'', asa cum ai vrut TU, nu cum ti-au impuiat capul unii si altii.

Daca ti se pare ca te-am jignit, asta e imi asum si imi cer scuze, asa ca sus curul si la VOT ;)
P.S. EU NU VOTEZ ROSU ;)

3 comentarii :

  1. duminica sper sa fie mult mai multi care voteaza

    RăspundețiȘtergere
  2. Diaspora sa mearga mai repede la sectiile de votare si in numar cat mai mare, acolo e mai greu sa fure rosii

    RăspundețiȘtergere