vineri, 19 decembrie 2014

D'le Primar, DE CE Biserica 1-0 Copii????

Intr-un oras in care exista mai multe biserici decat scoli, unde tinerii nu isi gasesc locuri de munca, unde sportul este in moarte clinica, unde cultura este aproape inexistenta, primaria aloca pentru cultele religioase 100 000 lei, iar pentru cultura, sport si tineret cate 50 000, oare ce nu e in regula in Hunedoara lucrului (nu prea) bine facut?
Pana cand va mai bateti joc de banul acestui oras? Pana cand mumiile o sa primeasca mai multi bani decat copii nostrii? Cate scoli si parcuri o sa ma distrugeti pentru a fi in gratiile Fariseilor si mafiotilor de popi?
Uite si fi atent bai primar de doi lei, condus de toti si TOATE ce spune lumea, un tata mi-a scris despre parcul pe care BORatii il vor daramat si distrus.

**Aici e marea mea poveste. Asta este parcul unde noi si cu Anamaria fetita noastra cu handicap grav ne plimbam si jucam vara. Chiar daca nu aveam rampa de urcare faceam un efort sa ajungem la leaganele pe care Anamariale adora. Acum ca BOR-ul a ascultat scriptura si au inteles prin ''lasati copii sa vina la mine'' vor sa demoleze parcul, nu o sa mai avem unde ne juca.
 Am incercat prin diverse metode sa sensibilizez opinia publica dar oamenii sunt speriati ca popii i-ar putea afurisii/ blestema si se retrag fara nici un fel de protest. Am pus formularele de contestare in posta, le-am dus la usi la oameni si .......nimic.
 In final am primit cateva amenintari scrise in posta si incetul cu incetul imi dau seama ca ma lupt nu doar cu Bor-ul ci si cu mentalitatile invechite si indobitocite.**
Priveste in ochi aceasta copila si spune-i: ''Imi pare rau, trebuie sa iti distrug parcul si pe deasupra trebuie sa mai dau si ceva bani.''

Ce mai ai de zis ''Viorelllle vino incoa''? Daca o sa am ocazia am sa iti explic de unde si expresia asta.
Buget pentru popi ai, parc le dai pe mana, biserici mai sukare ca scoli ai, AI un ORAS BINE FACUT. RUSINE si imi pare rau ca te-am votat, nu o sa se mai intample.



SI voi bunici, aveti grija de nepoti, sprijiniti-va copii, nu finantati poftele de marire a unor barbosi lipsiti de scrupule. Cautati-l pe Dumnezeu in alta parte nu in biserici grandioase, poate a-ti auzit de ''nu face averi pe pamant'' cam cea ce face biserica acum.

2 comentarii :

  1. E strigător la cer! Noi strigăm la cer iar popii strigă în buzunare ... că bine ne șade

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e din decembrie, astazi am aflat ca au pus ochii pe inca un parc de joaca. Jeguri de oameni, farisei imputiti

    RăspundețiȘtergere